Step 1
Du vælger et tidsrum hvor vores chauffør skal afhente din cykel på din adresse.
Step 2
En af vores autoriserede mekanikere ringer og aftaler med dig hvad der skal laves.
Step 3
Har du valgt afhentning i dagtimerne, afleveres din cykel mellem kl.13.30-17.00. Har du valgt aftentimerne, afleveres din cykel mellem kl.19.30-22.00.
Faktura til betaling fremsendes på mail efter at cyklen er fixet og returneret.
Ekstra service der får din cykel til at føles som ny
Du kan vælge om vi bare skal udføre cykelreparation, eller om vi også skal give den en af vores velkendte servicepakker.
Lille servicepakke
- Opstramning samt oliering af kæde & tandhjul
- Opstramning, justering og smørelse af gear,
bremser samt bevægelige dele og led - Pumpning af dæk
399 ,-
Stor servicepakke
- Opstramning samt oliering af kæde & tandhjul
- Opstramning, justering og smørelse af gear,
bremser samt bevægelige dele og led - Pumpning af dæk
- Opstramning af eger i begge hjul
- Alle kabler smøres
599 ,-
Ladcykel service
- Opstramning samt oliering af kæde & tandhjul
- Opstramning, justering og smørelse af gear,
bremser samt bevægelige dele og led - Pumpning af dæk
- Kalibrering af bremser
- Opstramning af eger i alle hjul
- Alle kabler smøres
- Software opdatering
Bemærk, opdateringen kan kun laves på Bosch, Brose og Shimano
799 ,-
Det kan ske at enkelte reservedele ikke er på lager, og dermed tager længere tid før cyklen er klar.
Vi afklarer altid dette når vi ringer.
Vi servicerer / reparere alle typer cykler, inklusiv racercykler, ladcykler og el-cykler.
Som udgangspunkt nej. Men hvis du kommer ind med en cykel, hvor den skal tjekkes igennem og efterfølgende takker nej tak til reparationen, så tillader vi os at tag 199,- for brugt arbejdstid.
Vores chauffør forsøger at ringe til dig omkring 30 min. før forventet ankomst.
Vores chauffør kører altid til din adresse uanset om han kan få fat i dig eller ej. Han vil holde udenforan din bopæl i minimum 10 min. hvorefter han kører videre, hvis der fortsat ikke er kontakt.
Hvis du ikker hjemme, stiller vores chauffør din cykel med en lås på ved din bopæl, hvorefter han sender dig et billede af cyklen samt koden til låsen.
(låsen er ikke forsikringsgodkendt)
Dagen efter du har modtaget din cykel, vil du modtage et betalingslink. Der kan betales med MobilePay, kreditkort eller bankoverførsel.
Hvis din cykel driller efter du har modtaget den, skriver du til nr@rencykel.dk og så finder vi i en løsning på problemet.
Nej, hver cykel skal have sin egen booking, så vi sikrer at vi har plads i vores bil til alle de cykler der skal afhentes den pågældende dag.
Du skriver til nr@rencykel.dk
Du skriver til nr@rencykel.dk
Du skriver til nr@rencykel.dk
Ja, du vil modtage en SMS på selve dagen du har booket tid til.
Vores værksted vil kontakte dig, hvis der skal laves andet end det du har booket tid til.
Du kan ikke selv bestemme hvornår din cykel leveres tilbage. Cyklen leveres tilbage dagen efter, i timerne i dit valgte tidsrum.